Sahabat Alam Maya

Friday, October 29, 2010

AC Mizal Nyaris Dipenjara 25 Hari

Kes Tuntutan Nafkah: AC Mizal Nyaris Dipenjara 25 Hari


baca kisah AC di sini

Kereta Bentley yang harga beratus ribu tu boleh pula beli takkan nafkah anak yang rm 200 sebulan tak boleh bagi... walaupun dah ada anak sendiri dengan isteri baru anak dengan bekas isteri janganlah abaikan .. itu tetap tanggungjawab yang perlu dipikul

6 comments:

  1. yer akak setuju sgt2 .. anak tetap anak , sampai mati ...
    wahai kaum lelaki kena lah ingat selalu .. huhuhu

    ReplyDelete
  2. hehe. wa x bersalah, dia yg bersalah. hehehe. kdg manusia ni susah sikit. nak kena ketuk baru nak jalan. nak kena tagih baru nak bagi. huhu

    ReplyDelete
  3. mmg betul tu ieda..yg belum kahwin tu ingat ye jg jadi mcn ni

    ReplyDelete
  4. seyes xphm!!!!!!!!!! die kaye kot!!!!!!!! bisnes sane sini!!!!!!!! xphm.....xsyg anak ke??? hilang hormat kt ac mizal skung

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails