Sahabat Alam Maya

Thursday, November 29, 2012

Durian Crepe... Akhirnya


Lepas penat jamu mata dan  telan air liur je kat depan pc.... dapat juga munna merasa akhirnya. Nantilah munna cerita ye... busy benor hari ni

18 comments:

  1. cam best jer..glamer bebenor durian crepe neh...huhuhuh...eh...mama jom support ga mama atiyyah eh..hehehhee

    ReplyDelete
  2. crepe durian kaler hijau...akak baru buat kaler kunig...jeles ni he..

    ReplyDelete
  3. Gambar dah boleh masuk ye Munna.

    ReplyDelete
  4. wuuuuu...kak munna pun dah dpt merase gak...??
    kaler hijo plak tuh..

    nk rase gak.. huhuhu...

    ReplyDelete
  5. salam..

    baru tertanya-tanya apakah duarian crepe, ramai duk sebut, nampaknya kena buat jugak ni :)

    ReplyDelete
  6. Munna buat sendiri ke? Kc beli jer

    ReplyDelete
  7. mama hanya menjamu mata jer... sibuk juga.. sibuk anak sakit dan sibuk perancangan kerja 2013 yg kena selesaikan sebelum disember...

    tak pa layan gambar je pun dah tau rasanya mmg sedap...

    ReplyDelete
  8. Yummy....rietta blom merasa lg...nk buat mls...sbb xmnat dgt doyan...nk bli,ngh cr yg terdekat...huhuhu....

    ReplyDelete
  9. mesti lagi puas hati kan...dapat buat dan nikmati sendiri durian crepe

    ReplyDelete
  10. Amboiii lepas sorang sorang menayang Durian Crepe nih!

    ReplyDelete
  11. selalu nampak yg kuning, ada hijau gak..

    p/s telan air liur..belum pernah rasa!

    ReplyDelete
  12. hish..hish..semua orang duk tayang durian crepe ni skang kan..

    ReplyDelete
  13. mcm ne la rasa durian crepe nih kan...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails