Sahabat Alam Maya

Tuesday, April 3, 2012

Menambah Koleksi Ariani

Alang-alang ke Kuantan nak collect kupon Gambang Waterpark dari Kak Ieda hari tu. Singgah sebentar ke Butik Ariani, kebetulan pula ada sale kat sana sempat lah munna rembat tudung kat sana.

2 warna yang jadi pilihan hati
Kalau Ariani munna suka yang Tiara 120 sebab agak labuh dan selesa bila memakainya. 


Alang-alang buat kad ahli sekali dapat juga potongan tambahan bila ada sale lagi nanti.

23 comments:

  1. sampai 15 hb kan..
    mintak2 la sempat ai bukak simen ni..
    eeeii, menggelitis nk pegi gak ni.. heheh, window soping je.. =)

    ReplyDelete
  2. bestnya munna... mesti dah banyak koleksi ariani ni...

    ReplyDelete
  3. Myra nak masuk butik Ariani pun pikir berkali2 ha :)
    Tengok rege takut :D

    ReplyDelete
  4. Amoih…ariani..
    Huhu..tp kat sini mahal sket..kene tunggu sale baru cma g..
    Cantik color!

    ReplyDelete
  5. jelesnye dpt beli tudung mahal :)

    ReplyDelete
  6. bestnya dpt kumpul ariani.sy beli ariani setahun sekali je utk pakai hari raya hehe

    ReplyDelete
  7. tudung Ariani ni boleh tahan juga harganya ye...

    ReplyDelete
  8. waaaaaaaaaaaaa x aci !!! ;)

    ReplyDelete
  9. Munna, Salam. Akak tak pakai tudung segera tapi Ariani ni haga dia memang mahal, nak tahu apa keistimewaan dia...

    ReplyDelete
  10. kat sebelah alamoda tu kan? tak pernah masuk. cuma lalu je. belum tergerak hati lagi nak masuk. hehehe...

    ReplyDelete
  11. oh sy tak ada koleksi Ariani... ingat lg entri Munna pasal tudung Hawa ke, tudung haya tu..

    ReplyDelete
  12. salam


    budget besar tu kak kalau pakai brand ariani tu ;)

    ReplyDelete
  13. kat sini pi cari ariani kat bangi... rambang mata jadinya....

    ReplyDelete
  14. Kawan2 kat opis ramai yang minat dengan ariani....rietta xpkai tudung yang ada owning tuh...xsesuai dengan muka...setia dengan tudung bawal...kdang2 jew pkai shawl....

    ReplyDelete
  15. wah..wah.. tudung ariani tuh.. hehehe..

    ReplyDelete
  16. Ariani..walaupun agak mahal, tp selesa memakainya..
    Akak punya tak bertambah-tambah..walaupun dok Kuantan..lama dah x menyinggah kat situ..huhu.Kadang, member bawak tudung kat sklh..beli je ngan diorang..:)

    ReplyDelete
  17. Kalau dah selalu beli, memang bagus buat kad ahli, ada jugak diskaun dari takda langsung kan :)

    ReplyDelete
  18. waa kakmunna seronoknyer...hehehe nnti bleh la tunjukkan full koleksi ariani kakmunna.

    ReplyDelete
  19. tak pernah ada tudung memahai cam ni :)

    ReplyDelete
  20. wow, kak Munna, akak pakai tudung mahal...
    saya tudung RM10 jerk, heehee~

    ReplyDelete
  21. wah sempat lagi ye kak, sekarang ni ariani tgh ada promotion:)

    ReplyDelete
  22. akak pun suka buat koleksi ariani.. tp yg x bestnya, harga mahal memang erbaloi2, pakai cantik, terletak jer... tp kalau dah lama, macam akak dah masuk 4 tahun, tudungnya macam mengembang, jadi labuh semacam, pastu awningnya dah x rupa awning,.. makna, ada expired gak kain tudung ni kan..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails