Sahabat Alam Maya

Wednesday, April 18, 2012

WW : Pilihlah Yang Mana Satu


Cantik Proton Preve baru ni...

18 comments:

  1. nida nak kaler Putih...feeling cam nak bmw..hihi
    aah keta ni lawa laa kak..apa lg oder cepat

    ReplyDelete
  2. petang semalam pergi giant, dapatlah tengok preve...cantik betul..

    ReplyDelete
  3. wow mmg cantik...kina suka kaler hitam dan putih. tapi berangan je lah dulu...x mampu nak beli lagi wat masa ni.

    best tul kalau angan² jadi kenyataan.

    ReplyDelete
  4. mmg cantik2 semuanya!
    tapi kereta dah tak jadi prioriti utama...

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpelah kita pkai kete yang ada smpai bodol..hehe

      Delete
  5. cantik.. mulalah rambang mata nak pilih.. he..he.. pilih gambar ajelah..

    ReplyDelete
  6. kalo kak Munna pilih yg mane ek?
    hehehe.. cantik kan cam honda civic skit..kan?

    ReplyDelete
  7. waaahhh nak pilih yg biru tu la bole hee

    ReplyDelete
  8. baru order kete baru yang lain so tak leh ler nak amek yan gni.. nampak bestjerkan..

    ReplyDelete
  9. warna merah mmg memikat hati

    ReplyDelete
  10. Sallam Munna,

    Kakmah nak yang biru tu,
    nak gambar jee..hehe

    ReplyDelete
  11. lawaaa gak kan....
    minat kaler merah...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails