Sahabat Alam Maya

Thursday, April 19, 2012

Makanan Barat Tapi Rasa Melayu

Macaroni kalau goreng memang anak munna suka sangat terutama Yasmin. 


Macaroni goreng campak-campak je... munna punya mesti kena banyak bawang goreng...

18 comments:

  1. haha..sama la kak..fav nieh..

    ReplyDelete
  2. salam...

    pertama kali membar bg makan syira x lalu nak makan sbb ingat ulat...itu tahun 2004....

    tapi sampai sekarang...x berani lagi nak makan..haha

    ReplyDelete
  3. kalau dulu sarapan pagi kat opis ni wajib beli makaroni...sekarang muak pulak

    anak2 kat rumah pun suka makaroni...

    ReplyDelete
  4. Dah lama tak makan makaroni, myra suka gak tak kisah samada bakar @ goreng ;)

    ReplyDelete
  5. x suka mkn macaroni. kalau x... bak resepi..

    ReplyDelete
  6. akak sukaa gak dikk............ :)

    ReplyDelete
  7. sedapnyee
    akk kalau grg punn lebih kurang macam munna gak .. macaroni melayu ;)

    ReplyDelete
  8. tak pernah masa macaroni..makan pun jarang sekali..

    ReplyDelete
  9. hehe, akak pun suka macaroni goreng...:)

    ReplyDelete
  10. sama mcm anak ena..suka mkn pasta tapi rasa ala2 tekak melayu :p

    ReplyDelete
  11. lea lak selalu buat spaggeti rasa mi goreng

    ReplyDelete
  12. nyum3..
    kalu anak2 cma dorang lebih suka spagethi dr macaroni..
    heheh

    ReplyDelete
  13. Macaroni goreng memang sodap! Akak pun suka! :)

    ReplyDelete
  14. Macaroni goreng memang sodap! Akak pun suka! :)

    ReplyDelete
  15. sama ler... kalau masak makaroni goreng ni.. main campak2 je.. janji sedap.. hehehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails