Sahabat Alam Maya

Wednesday, December 15, 2010

Perkembangan Nurain Yasmin 9 Bulan




Anak ummi yang sorang ni dah masuk 9 bulan.. setakat ni memang takde masalah dari segi perkembangan Yasmin cuma berat dia tak berapa nak naik la.. koman-koman tiap-tiap bulan dia cuma naik 200 gm .. kadang-kadang geram je tengok anak orang lain montel-montel anak ummi kecik je... at least ada juga pertambahan berat badan kan... jangan tak naik sudah...

Apa dia yang Yasmin boleh buat pada usia 9 bulan ni

~ Yasmin dah pandai ikut mulut ummi dia kalau buat bunyi

~ Yasmin dah pandai berdiri dan lepaskan tangan dia

~ Yasmin dah pandai meniti di tepi sofa atau meja ...tapi mesti nangis kuat-kuat sebab tak
pandai nak duduk semula

~ Yasmin dah pandai nak panjat tangga

~ Yasmin cuma Ada 2 batang gigi

~ Yasmin sangat sukakan kucing

Yasmin dah masuk 9 bulan tapi ummi dia tak bawa dia pergi bersunat lagi lah... tengah survey mana-mana klinik yang sesuai kat sini...

7 comments:

  1. cepat tumbuh gg ye yasmin..nt boleh makan ayam..hehehe

    ReplyDelete
  2. lepas nie mcm2 lagilahhh yg yasmin boleh buatt :))

    ReplyDelete
  3. selamat kembali munna....

    hehehe comelnyer dia...

    ReplyDelete
  4. BESTNYEEEEE KAAU DAH ADA ANAK...RASA NAK CUBIT2 PIPI DIA.HEHEHE...

    ReplyDelete
  5. alaooo tomeynya yasmin ni...kuat makan tau nanti bole cepat besar~~

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails