Sahabat Alam Maya

Monday, December 27, 2010

Memek Muka Siapa Yang Paling Comel

Bila dah berkumpul ramai-ramai, macam-macam ragam boleh kita saksikan. Tengok gelagat Yasmin bila munna ambil gambar dia dengan sepupu dia Kaseh. Mereka berdua sebaya cuma Kaseh tua sebulan je dari Yasmin

Mula-mula ambil gambar ok lagi

masa ni masing-masing nak tunjuk skill siapa lagi comel


alahai senyum lah sikit.. ummi nak ambil gambar ni


Yasmin dengan aksi mulut yang agak daring dan muncung panjang

12 comments:

  1. erm..
    geramnye..
    nampak gigi arnab le..
    heheh

    ReplyDelete
  2. ahahaha cumeinya yasmin buat muker mcm tuu .. cute sgt :)

    ReplyDelete
  3. lynn : budak kechik nampak comel je semuanya

    ReplyDelete
  4. diana : dua2 ada gigi arnab yg comel

    ReplyDelete
  5. angah : mmg busyukkk pun tak mandi lagi masa ni

    ReplyDelete
  6. ieda : yasmin mmg suka buat muka maca tu klu kita ambik gambar dia

    ReplyDelete
  7. hasleena & kakchik : suka tgk baby sebab semuanya comel2

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails