Sahabat Alam Maya

Wednesday, March 27, 2013

WW : Sedapnya


Nak makan yong tou fu  untuk lunch hari ni

13 comments:

  1. Munna, tengah lapar ni tengok gambarpun perut boleh bunyi....

    ReplyDelete
  2. asyik tengok yong tau fu tu tertengok iklan kat belakang tu " Kopi mata"? camna rasa kopi mata tu ya?

    ReplyDelete
  3. salam k.munna..
    cma ingtkan td sotong kangkung..

    aaaa... sedapnye..sedapnye... :p

    ReplyDelete
  4. kenapa mesti nak bubuh serbuk kacang...

    ReplyDelete
  5. kalau di johor, yong tau fu nya berkuah

    ReplyDelete
  6. lama tak mkn makanan ni sejak tak pergi pasar malam.rindu nak makan masakan dipasar malam..huhu

    ReplyDelete
  7. tapi ternampak KOPI MATA dekat tulisan tu :)

    ReplyDelete
  8. nyum2...sedapnye yong tau fu :) dh lama xmkn ni :(

    ReplyDelete
  9. izan dah lama nak mkn yong tau foo yang kuah camtu. kat sini byk jual dgn kuah sup je... huhu...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails