Sahabat Alam Maya

Wednesday, December 5, 2012

Dari Teman Blogger


Alhamdulillah dah selamat sampai... buku dari blogger Cik Intan Berlian ni pada munna semalam


Buku ni untuk murid tahun satu sebenarnya... walaupun kakak meya baru je nak masuk tadika tapi bila dia dapat buku ni... teruja sangat . Semua gambar kat dalam tu dia nak warna... asyik tanya je apa dlm gambar tu sedang buat. Sayang sangat dengan buku ni.. siap berlagak dengan Yasmin sebab dia ada buku baru


Buku ni blogger Cik Intan Berlian  yang tulis sendiri. Tahniah munna ucapkan dan terima kasih atas pemberian  buku ini.

P/S :  Intan.... sampai je buku ni kat munna walaupun setem 60 sen... posmen tu tak mintak pun top up utk setem.

24 comments:

  1. Alhamdulillah...orang kedua yang sampai..kem salam kat meya ..nanti auntie kasik lagi buku2 lain..cayang meya..:)

    ReplyDelete
  2. bestnyer.dapat hadiah dari blogger yea :)

    ReplyDelete
  3. Kanak-kanak memang suka buku mewarna

    ReplyDelete
  4. Wahh kakak Meya dah ade buku aktiviti la...bleh guna buku ni smpai masuk sekolah nanti...Takkpe kak Munna, advance sikit utk kakak Meya walaupun dia baru nak masuk tadika..

    ReplyDelete
  5. wahh.. bestnyee.. bagus2.. pupuk minat membaca dr awl lg..
    tp betul ke kak intan berlian kite yg tulis buku ni?? osemmm!!

    ReplyDelete
  6. bestnya dikk
    sure meya suke sgt2 kan ;)

    ReplyDelete
  7. utk thn 1 yup munna...bagus ni..tahniah

    ReplyDelete
  8. bestnya dpt sesuatu dr blogger :)

    ReplyDelete
  9. wah. kak intan tulis buku rupanya. moga kak meya belajar sungguh2.

    ReplyDelete
  10. Wahhh dapat buku mewarna. Mesti seronok si Meya tu kan?

    ReplyDelete
  11. Wah.. tahniah ye sebab dapat buku..

    ReplyDelete
  12. bagus tu buku untuk anak anak....rietta pown jan nanti nk p terjah utk persekolahan baru anak anak buah...

    ReplyDelete
  13. seronok kak meya dapat buku ye...:)

    ReplyDelete
  14. wah dh dpt ye...sy lum mik lg kat pjbt pos...kne byr denda..huhuhu

    ReplyDelete
  15. Seronok bila dapat something dari rakan blogger... Kan... :-)

    ReplyDelete
  16. psss....rietta pown xcuba lgik...ntah la..xtaw elok ke tdak...tapi org dah bagikan...rietta simpan la...mana taw klu cleanser dah abis xsmpat beli baru...bleh juga diguna pkai...

    ReplyDelete
  17. Lagi bersemangat la kakak Meya lepas ni ye :)

    ReplyDelete
  18. dapat hadian lain rasanya dengan beli sendiri..seronok tu lain macam sikit..heheh

    ReplyDelete
  19. Intan Berlian @ Intan Firdaus? akak keliru...

    ReplyDelete
  20. hurmm org yg sama rupanya.. maaf...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails