Sahabat Alam Maya

Friday, December 14, 2012

Alhamdulillah ..... Dapat Anak Buah Lagi


Comel Tak?

Memperkenalkan Nur Imanina Batrisya anak buah munna yang paling latest sekali.Iman ni anak sulung adik ipar munna yang bongsu sekali. Alhamdulillah selamat melihat dunia pada 9/12/2012. Tahniah buat adik ipar munna Eija dan suaminya Zaril.

Semalam dah pergi melawat baby ni kat rumah mertua tapi tak ingat nak ambil gambar baby Iman... sudahnya munna cilok je gambar baby Iman dari facebook mama dia... harap dihalalkan ye maksu Eija.

29 comments:

  1. comelnyaaaaa !
    bam2 gitew. lam dah tak pgg baby :D

    ReplyDelete
  2. comel baby..nama pun lawa...smoga jadi anak yang baik n membesar dgn sihat ye..

    ReplyDelete
  3. Ya Rabbi, comelnyaaaa! Rasa nak geget! Adoi, gewam la heh!

    ReplyDelete
  4. geramnya tengok pipi dia,macam nak cubit2...

    ReplyDelete
  5. amboi cam anak cina ni.. cantik nama tu..

    ReplyDelete
  6. debabynya..berapa kg masa dilahirkan tu..??

    salam kenal tuan rumah..saya follow sini

    ReplyDelete
  7. Seindah kejadian Allah.
    Cumil!

    Moga Allah kasih. :-)

    ReplyDelete
  8. comelnya!! tembam...mata sepet...hihihih

    ReplyDelete
  9. Comelnya.. tahniah..
    Suka cium bau baby baru lahir.. sapu perut ngan minyak telon, rindu bau tu..

    ReplyDelete
  10. ya Allah sungguh indah ciptaan mu ini...sya bru je gugur kak...sedih sgt...xde rezeki...tp siyes,sgt comel si kecikni kak =)

    ReplyDelete
  11. kiut...seronoknya bermain dengan baby, kan..

    ReplyDelete
  12. Puas tengok munna. Tembam betul pipi dia - syukurlah bertambah ahli baru dlm keluarga

    ReplyDelete
  13. tu dia pipi..
    rasa nak gigit sekali..hahha

    ReplyDelete
  14. Tahniah..
    alolo..comel..nama pun sedap..

    ReplyDelete
  15. sgt2 comel...
    slamat dtg ke dunia

    ReplyDelete
  16. memang comel b... bulat pipinyer geram...

    ReplyDelete
  17. ya allahhhhhh
    tembannya...geram lak tgokkk...hihihi

    ReplyDelete
  18. alolololo..tembammnyaa baby!!geram..nama pon comel bangat..hihihi

    ReplyDelete
  19. Salam kak munna...
    alahai...tembamnye bby!!
    tahniah

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails