Sahabat Alam Maya

Wednesday, October 10, 2012

WW : Renungan Bersama


Fikir-fikirkanlah

17 comments:

  1. bagusnya..siap ada bunting mengingatkan..

    ReplyDelete
  2. renungan bersama dan harus dipandang bukan sebelah mata

    ReplyDelete
  3. setuju ngan banner nie
    kalau leh letak kat setiap pintu masuk masjid atau surau , alangkah bagusnyaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  4. Muhasabah diri...tq ingat2kan kak

    ReplyDelete
  5. walaupun ayatnya agak lucu...penuh makna bagi mereka yang mengerti...

    ReplyDelete
  6. Ohhh terimakasih. Tak pernah lagi tengok peringatan yang canggih camtuh. Tapi berkesan!

    ReplyDelete
  7. sharing is caring...
    tq..renung2 kan dn selamat beramal..hehe

    ReplyDelete
  8. peringatan terbaik buat yg masih lupa atau buat2 lupa..

    cermin diri sendiri di mana kedudukan kita dan betapa jauhnya kita dengan-Nya kann...

    ReplyDelete
  9. Peringatan yg lucu macam ni lebih berkesan sebab senang diingati :D

    ReplyDelete
  10. bukanlah dah mestilah dua benda yang jauh berbeza kan kak munna. semoga nadia lebih istiqamah. amin. tq untuk peringatan ni.

    ReplyDelete
  11. peringatan yg baik..terima kasih

    ReplyDelete
  12. salam jumaat dari wak yee.. eeheEE

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails