Sahabat Alam Maya

Tuesday, October 23, 2012

Tak Jemu Kakak Meya Ke Sini




Bila munna tanya nak pergi mana cuti raya ni.... jawab dia Gambang..... Tak jemu2 ke sini.... rasanya dah lebih 5 kali pergi sini untuk tahun ni ... Layan jelah....

11 comments:

  1. budak2 mmg tak boleh dipisahkan dgn air.
    sebab tu kakak meya suka :)

    ReplyDelete
  2. mmg nak datang sini, dengarnya seronok....

    ReplyDelete
  3. waterpark..yg dah dewasa pun seronok..inikan pula kanak kanak..:)

    Saya tak pernah ke sana

    ReplyDelete
  4. So raya kali ni pon pegi lagi ke kak Munna??wah bestnyee..aida tak pernah pg sini sekli pon..huhuhu..mesti gumbira hati kakak meya tu nanti kan..have fun!!

    ReplyDelete
  5. syoknya kakak meya...auntie x pernah pun pergi ke bukit gambang tu...

    ReplyDelete
  6. bestnye....
    cma x samapi lg kesana.. huk3...

    ReplyDelete
  7. kamipn lama daa tak mai sini..

    ReplyDelete
  8. hah ! 5 kali dikk
    mak aihhhhh
    ekekekke
    layan kan aje lahh ;)

    anak2 akk pun ada ajak juga .. huhuh budget lari sokmoo siann lak , ingat nak bawa mereka ke sungai lembing aje ;)

    ReplyDelete
  9. Mesti best sebab tue la si comel akak nak pergi lagi, amy x pernah sampai lagi kak...

    ReplyDelete
  10. pernah sampai sini, tp gi kursus jer. x dpt pon nk main kt theme park...dh gi 5 kali tu, mesti kt sana best kan

    ReplyDelete
  11. hehehe....biasa la anak anak....memang seronok...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails