Sahabat Alam Maya

Thursday, December 2, 2010

Munna Dah Cuba Pakai Malam Tadi

Apa yang munna dah cuba pakai malam tadi...

Sebenarnya.... berjaya juga munna pakai Detoox Foot Patch ini malam tadi. Sebelum ini kan munna ada janji nak review lepas munna pakai benda alah nak buang toksin ini.

Tapi rasanya takde memberi apa-apa kesan pun pada munna... memanglah hitam tengok pada patch tu... tapi yang lain takde rasa benda pun.. ke kena pakai banyak kali baru ada rasa perubahan pada badan kita.


Baru tanggal dari tapak kaki

Hitam dua-dua belah kaki ... banyak toksin ni..


15 comments:

  1. nk pakai..
    tp ada org kata, kao ada poblem jntung xleh pakai.. ye k x??

    ReplyDelete
  2. pernah dgr org kata kalau badan tak kuat jgn pakai takut sistem badan takleh terima
    tp tak taulah sejauh mana kebenarannya kak
    kie-yu pun tak berani nk cuba

    ReplyDelete
  3. Sis, saya pun ada cuba pakai juga hari tu, first pakai macam takde apa2 perubahan pun, second time saya pakai, kaki rasa tak selesa, sebab berdenyut-denyut, kekekeke. Maybe itu cara dia buang toksin kot? My mum pula pakai, dia rasa sihat, badan lenguh pun jadi selesa.

    p/s: tak berapa suka bau dia, macam racun nyamuk, kekekee.

    ReplyDelete
  4. sebelum pakai nih kena minum air suam sikit..senang proses nyah toksin...pakai 5 hr n rehat 2 hri...pregnant n menyusu x ley pakai gak kan?

    saya pakai mula tuh rasa kaki xlenguh2 sangat...n badan ringan sikit...hehehe

    ReplyDelete
  5. saya pun pakai..pakai hari-hari sekarang ni. Mak saya pakai..bapak saya pakai. Bapak saya percaya benda ni mujarab sebab dlu bapak saya ada lenguh2 di lutut. tanya doktor,doktor siap nk operate... lepas pakai benda ni lutut dah ok.

    ReplyDelete
  6. a'ah hany pun pernah pakai gak...hehehe takot owhhh tengok kaler hitam yg kuor tuh...seriau

    ReplyDelete
  7. mungkin boleh baca ni, abaikan kalo dah baca :)

    http://aididmuaddib.blogspot.com/2010/11/detox-foot-patch-teknologi-paling.html

    ReplyDelete
  8. As'salam...

    Amy singgah sini di malam hari, dinner apa malam nie kak... amy teringin gak nak try tapi x beli2 lagi hu3...

    p/s : kak.. amy tag akak , kalau ada masa jawab la ye..terima kasih..

    http://sinarraudah.blogspot.com/2010/12/aku-suka-blog-ini.html

    ReplyDelete
  9. urmmm...byk info pasal benda nie kat sini. igt nak try jugak..tgk la. dlm badan kina ni toksin banyak air pun bayak! OPPppsssss....heheheheh

    ReplyDelete
  10. lya : baik x pyh lya.. takut tambahkan penyakit je

    ReplyDelete
  11. kie-yu : yg muda2 tak yah cubalah.. bdn sihat lg

    ReplyDelete
  12. azura : kak munna pun tak suka bau dia .. sakit kepala !

    ReplyDelete
  13. ultradya :yg tgh bf tak blh pakai ye!

    ReplyDelete
  14. rina : hari2 ke pakai.. tade kesan ke klu selalu pakai

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails