Sahabat Alam Maya

Tuesday, April 9, 2013

Tutti Frutti Di Temerloh


Tutti Frutti dah buka di Temerloh ni... Munna je yang belum berkesempatan nak terjah ke sana... lagi pun kami anak beranak tengah selsema dan batuk .. jadi kena bagi sihat kan dulu tekak ni....


13 comments:

  1. salam k.munna.

    huhu..cma tak mkn tf ni.. :))

    ReplyDelete
  2. baru saja makan tapi harga tak ingat...

    ReplyDelete
  3. Kat SP lama ada tapi tak pernah masuk....

    ReplyDelete
  4. Agak-agak tak tahan makan aje Munna. Kakak ni dah nak masuk 2 minggu tak kebah-kebah...

    ReplyDelete
  5. Btul tu....rietta pown klu selsema...berpantang lah sekejapan....

    ReplyDelete
  6. munna.
    ini peberat umai.

    serius itu ari tekak sakit layan nie. trus baik sbb ianya bukan aiskrim.
    cuma nanti jgn amik byk2 topingnya.
    klu 5 org dlm rm50 juga
    slmat ber TF

    ReplyDelete
  7. Semoga cepat sembuh n boleh terjah tutti fruity..aida pon jarang makan TF ni..sbb huby tak bagi sbb dia kata Mahal..huhuhu..sedihh

    ReplyDelete
  8. kat simpang ampat ni belum ada...harap2 nanti ada la...sedap tu...

    ReplyDelete
  9. ice cream yg mahal huhuhu tapi sedap

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah, Asiah dh sempat dah pg skali...:)

    ReplyDelete
  11. best la dh ada tutti kt sana :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails