Sahabat Alam Maya

Wednesday, April 3, 2013

Parlimen Dibubarkan Hari Ini

Baru je dengar berita di tv tadi... yang PM kita dah bubarkan Parlimen. Selepas ini tanggungjawab kita pula untuk memilih pemimpin kita untuk 5 tahun mendatang. Semoga pilihan kita semua akan membawa Malaysia terus kehadapan dan aman damai selamanya.

13 comments:

  1. Salam K.munna..
    Yeah...mari memangkah :)

    ReplyDelete
  2. Selamat mengundi Kak Munna.. :)

    ReplyDelete
  3. Marilah mari, pergi mengundi, jangan lupa kewajipan pada negara

    ReplyDelete
  4. Ala Munna, image tu kena block lah pulak... emmm.. apa2 pun selamat mengundi nanti.. hehe.. lambat je lagi kan.

    ReplyDelete
  5. Kakak pun mengikuti juga tadi Munna.
    Bubar juga akhirnya setelah lama menanti.

    ReplyDelete
  6. Salam K.Munna..
    huhuh..marilah kita menunaikan t/jwb sbgi pengundi nnti! :)

    ReplyDelete
  7. In Sha Allah, saya pertama kali nak mengundi ni...teruja pulak

    ReplyDelete
  8. selamat mengundi munna, mengundi di mana nanti

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails