Sahabat Alam Maya

Tuesday, October 5, 2010

Domain FREE untuk dimenangi


Tajuk Post : Domain FREE untuk dimenangi!

Wahhh!!! Dahlia dan iHosterz bergabung tenaga menyediakan Giveaway Special: Domain Percuma untuk blogger. Memang menarik! Semestinya saya turut serta, siapa takmau barang FREE beb!

Nama Domain pilihan saya ialah : manmunna.com

Saya pilih manmunna.com kerana nama tersebut adalah gabungan nama panggilan saya dengan suami saya dan nama tersebut biasanya saya gunakan untuk semua email yang saya ada

Dahlia dan iHosterz patut menaja domain tersebut untuk saya kerana saya tak tahu pasal domain ni.. jadi kalau menang memang syukur Alhamdulillah

3 comments:

  1. gudlux :D
    ada terbaca pasal ni juga di DJ's

    ReplyDelete
  2. salam..munna,
    thanks sbb sudi join.. :D
    nanti kita pilih random..ade rezeki, ada..
    nanti sis info about Domain ok :D

    oh ya, no kamu P08 :D

    ReplyDelete
  3. ops...no kamu P09...tersilap tadi..hehehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails