Sahabat Alam Maya

Monday, February 4, 2013

Baru Perasan!

Asam Pedas Ikan Pari.... Menu Hujung Minggu

La... munna baru perasan ... sekarang ni kalau nak buat new entry boleh pakai akaun email yang asal.... Takde dah masalah nak tukar2 email lain untuk buat entry dan blogwalking.... 

P/s : Anak buah munna dah discharge.... alhamdulillah... 

15 comments:

  1. kak pun mula2 pening..asyik tukar akaun..

    ReplyDelete
  2. Bestnya asam pedas tapi saya tak makan pari, biasa masak ikan kerisi asam pedas.. best best best. hujan2 ni ingat makan aje..

    ReplyDelete
  3. menu hari ni ke munna??munna masak??

    ReplyDelete
  4. aduhai.. sedapnya asam pedas tu.. baru kejap adi berangan2 nak masak asam pedas ikan pari.. skrg ni dah dpt tgk gambarnya he..he..

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah Munna, semoga anak buah Munna dapat meneruskan aktiviti harian seperti biasa

    ReplyDelete
  6. akak rasa akakpun guna email lama kot... entahler..
    syukur dah oklerkan boleh discharge

    ReplyDelete
  7. sedapnya Asam Pedas Ikan Pari tu. terliur

    ReplyDelete
  8. Yup. Betul.
    Kak Azie dah sebulan dah gunakan akaun email yang asal, sebab dah boleh upload gambar.

    Tapi akaun ke-dua tu belum diremove, standby jer.

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah, sihat dah anak buah munna ya

    ReplyDelete
  10. camne tu munna..akk nak tahu juga apa email asal tu?
    alhamdhulillah sihat dah dia ye.

    ReplyDelete
  11. oo ye ke ..
    hurmm akak ada satu je email tuu sbb akak x tahu tuu ekeke ..

    aduhh sedapnyee asam pedas bendeyy nie huhu
    alhamdulillah anak buah munna dah selamat ;)

    ReplyDelete
  12. salam kak munna..
    wahh..asam pedas ikang pari... nyumm...
    kak munna guna 2 akaun ye? huhuh...

    alhamdulillah..semoga anak buah kak munna semakin sihat...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails