Sahabat Alam Maya

Monday, July 16, 2012

Siapa Juara Masterchef Selebriti Pertama


Sekejap je dah masuk finale rancangan Masterchef Selebriti. Malam ini adalah penentuan diantara Dato Fazley dan Angah Raja Lawak merebut gelaran juara Masterchef Selebriti pertama Malaysia.


Tak sangka Angah yang akan masuk finale ...munna ingatkan Juliza Adlizan


Dato' Fazley awal-awal lagi munna dah jangkakan dia akan masuk finale. Mungkin dia yang akan jadi juara malam ini. 

14 comments:

  1. kita tungggguuuu...tapi dengar gosip2 angah juara..apa pon malam nie pasti duk depan tv tak berkeli mata :)

    ReplyDelete
  2. dah boleh agak rasanya sape yang jadi juara...munna macam mana?

    ReplyDelete
  3. saya tak ikut rancangan ni..
    tapi...kalau tgk kan kepada finalis nya, saya boleh yakin katakan fazley tu lah juaranya...it is so predictable..

    ReplyDelete
  4. siapa lagi dato fazley lah....

    ReplyDelete
  5. Saya mmg jangka Angah & fazley sb juri selalu puji masakan dorang berbanding Juliza w/pun dia pandai masak..hehehehe..rasa2 Dr Fazley menang kot..

    ReplyDelete
  6. ya.sy pun harap dr fazley juara.dia mmg layak ;)

    ReplyDelete
  7. akak pun x ikuti sangat, ada la 1 siri ke akak tengok,... time raja azmi keluar... malam ni mesti tengok punye...

    ReplyDelete
  8. berat rasa ati macam dato fazley lah dik huhuhu

    ReplyDelete
  9. daripada komen yg cma tgk kat fb mcm dato fazley je..

    ReplyDelete
  10. salam munna
    Sangat harap DF yg juara..sangat sesuai..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails