Sahabat Alam Maya

Monday, August 8, 2011

Oooooooh... Ada Be Baru Rupanya


Dah lama tak check kat akaun Nuffnang munna rupanya ada satu BE baru yang munna dapat. Alhamdulillah walaupun UV agak menurun tapi Nuffnang masih sudi hadiahkan BE di blog munna ni... Thanks Nuffnang

17 comments:

  1. kak selalu dpt BE nuffnang kan.rezeki kak.

    ReplyDelete
  2. salam kak munna...mana menghilang...windu owh...

    tahniah dpt be baru...cma nye zero agi...huhuhu

    ReplyDelete
  3. rezeki munna le tew..
    huhuhu.. sy sume dh tade.. sume jd ME.. huhuhu

    ReplyDelete
  4. tahniah munna..
    hrp boleh suksess di masa akan datang..ameen..

    ReplyDelete
  5. tahniah dik ... akak tumpang sukeee :)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah.. rezeki ramadhan..

    ReplyDelete
  7. malas nak komen kak...huhuhu...
    duit ngaye ade tak???heheh

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah..rezeki di bulan Ramadhan..saya pulak baru dapat satu BE jer sepanjang berblogging setahun ni...hehe...

    tapi saya tak kisah pun...

    ReplyDelete
  9. tahniah munna...kita penah merasa BE lg..

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah rezeki,tahniah kak , amy punya be 2 dah bertukar status huhu..sedih

    ReplyDelete
  11. akak pun br rasa be tuw.. ada 2 la be dis month.. rezeki posa kot kan.. tp yg sedihnya.. 0.55 n 0.25 je napa aar sikit sangat.. bg aaa 550 ke 250 ke semangat aa sikit kan...

    ReplyDelete
  12. seronoknya munna..rezeki lg.. =)

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah, tahniah. Mmg rezeki tu. Harap2 sy pun dpt BE cam Munna gak. :D

    ReplyDelete
  14. rezeki bulan puasa tu munna.:D

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails