Sahabat Alam Maya

Monday, September 20, 2010

Rezeki Murah Dari Nuffnang

Memang murah rezeki munna bulan puasa ni...walaupun tiada update dari munna sudi jugak BE bertandang kat sini.. lagi bersemangat lepas ni nak berblog ...Ini tengah cari info-info berguna untuk dikongsi dengan kawan-kawan semua.



Ini pendapatan munna selama bulan puasa.... harapnya lepas ni lagi banyak BE yang masuk

6 comments:

  1. kadang2 baik 1 BE jer, tapi pulangan masyukkk ..
    kalo dapat slot ads yang berlainan, lebih beshh...

    ReplyDelete
  2. bestnye munna..:)tahniah ye..selamat hari raya!

    ReplyDelete
  3. kongratulasi dari pkcik...bravo2..andre2..yaribaaa

    ReplyDelete
  4. dahlia... mmg betullah masa munna dpt be Celcom Broadband cuma ada 3 je be masa tu tgk earning dia mmg tinggi ... tapi klu byk yg masuk sekaligus macam sikit je kita dapat

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails