Sahabat Alam Maya

Showing posts with label Tag. Show all posts
Showing posts with label Tag. Show all posts

Tuesday, February 1, 2011

Jom Cerita ~~ Anak Tido Tertonggeng


sebenarnya dah lama munna kena tag dgn ibu Qaleesya pasal anak tido tertonggeng ni. Baru hari ini nak buat entry pasal ini .. sorry ye ibu Qaleesya..

Cerita pasal anak tido tertonggeng ni.. kakak Meya memang suka tido macam ni.. dari dalam buai lagi dia suka tido tertonggeng... bila kita terlentang kan dia dia tetonggeng semula.. sebabkan dia tido lasak, munna dah tak tido atas katil.. sekarang kami anak beranak tido depan tv.. lagi senang takde dah takut kalau-kalau anak jatuh katil... tengok sekarang ni si Yasmin pun dah mula nak ikut peel kakak dia tido tertonggeng...munna nak tag kat ibu-ibu yang ada anak tido tertonggeng ye...

Wednesday, December 8, 2010

Banyak Tanya Betul!

Dah lama munna kena tag dengan Amy dan Amyna ni sebenarnya.. tapi disebabkan kesibukan tahap melampau dgn tugasan di pejabat .. hari ni baru boleh disiapkan .. kebetulan tugasan yang sama jadi munna jawab sekaligus je lah ye


Name : munna
Full name : norhalina md yunus
Sibling(s):6 orang

eye colour : coklat hitam rasanya
Shoe size : 8 atau 9 bergantung pada bentuk kasut
Hair : hitam legam
Height : 158cm.. rendah je!!!
What are you wearing right now :T-shirt dengan seluar track...

Favourite number : 25
Favourite drink : Ice Blended
Favourite month :oktober
Favourite breakfast : roti planta

-Have you ever-

Broken a bone : nope
Been in a police car : nope
Fallen for a guy/girl in a short period of time : masa sekolah dulu asal nampak je yg hencem terus jatuh hati
Swam in the ocean : nope
Fallen asleep in school :selalu masa kat U
Broken someone's heart :nope
Cried when someone died : selalu
Sat by the phone all night waiting for someone to call : masa bercinta dulu ada gak
Saved e-mails : simpan sampai dah tak boleh simpan baru buang mana yg tak penting
Been cheated on : tak pernah..

-What-

Your room look like : macam org dah ada anak 2
What is right beside you : kucing
What is the last thing you ate : baru lepas pekena keropok ikan

-Ever Had-

Chicken pox : pernah sekali..
Sore throat : pernah gak
Stitches :takde

-Do You-

Believe in love at first sight : yupp
Like picnics? : suka sangat


-Who-

Who did you last yell at? : kakak meya.. pasal kacau adik dia.. tapi tak menjerit kuat pun
Who was the last person you danced with? : kaka meya .. paksa ummi dia menari bila tgk citer bollywood
Who last made you smile? : cik abang dan anak2

-Final Questions-

What are you listening to right now? : bunyi buai letrik yasmin ..
What did you do today? : kemas rumah ... basuh baju..
Are you the oldest? : yang tengah
Indoors or outdoors? : dua dua

-Last person who-

You talked to on the phone ? : cik abang
Made you cry? : hmmmmm.. pergi laman blog superkids.
You went to the mall with ? :cik abang
Who cheered you up ? :anak2 and family

-Have you-

Been to Mexico ? :nope
Been to USA ? : nope..

-Random-

What books are you reading right now? :baru lepas belek majalah RASA..
Best feeling in the world? : Bersama dengan keluarga yang tersayang..
Future kids name? :dah ada 2 yg future lambat lagi kot
Do you sleep with a stuffed animal? : ada bear kakak meya sebelah
What's under your bed? : baju-baju lama
Favourite sport (s) : terjun
Favourite place : rumah sendiri
Who do you really hate? : Penipu,ego,sombong
Do you have a job? : ada.. kerja rumahlah..
What time is it now? : 4:58 ptg...



Saturday, November 6, 2010

Mari Berkenalan Kejap

Munna telah di tag oleh ubipanas. Jadi dengan gigihnya kak munna menjawab

Apa benda yang paling penting dalam hidup kamoo?
Semestinya seluruh ahli keluarga Munna

Benda yang terakhir kamoo beli guna duit sendiri?
Camera Digital Sony

Di manakah tempat kamoo ingin melangsungkan perkahwinan dan tema?
Dah kahwin dah

Adakah kamoo sedang bercinta sekarang?
yes. dengan hubby
Berapa lama kamoo akan mencintai kekasih kamoo?
Selagi hidup di muka bumi

Novel/ buku/ majalah yang terakhir kamoo beli?
Majalah Saji

Apa nama penuh kamoo?
Norhalina Md yunus.... betul ni tak tipu

Antara mak dan ayah mana yang kamoo lebih mesra
Dua-dua..mesra

Adakah kamoo basuh baju sendiri?
Mesin basuh yg basuh .. tapi kalau yg kena cuci tangan.. cuci sendiri.. klu dry cleaning... hantar dobi

Bila tarikh lahir kamoo dan kat mana kamoo sambut tahun lepas?
251080. Sambut kat rumah je... cik abang buatkan kek

Bagitahu tiga perkara tentang orang yang tag kamoo?
Seorang yang sukakan ubi
Student Lagi
Orang Sabah

Blogger yang kamo nak tag:

Semua sekali yang baca blog munna hari ni
Related Posts with Thumbnails