Akhirnya ada jugak earning daripada churpchurp . Dah lama juga munna daftar dengan churpchurp ni baru check tadi ada earning RM 0.20 sen aje. jadilah ye daripada takde...
ini bukti dia.. jangan gelak ye kawan2.. siyesly tak tahu sangat pasal churpchurp ni... baru je nak bertatih ni .. sapa sifu.. tunjuk ajarku sifu
