Sahabat Alam Maya

Thursday, March 20, 2014

JJCM : The Chicken Rice Shop

Masa jemput family munna balik dari umrah di Lcct  baru-baru ni sempat lagi munna sekeluarga jalan2 cari makan kat Midvalley. Macam-macam pilihan kat sana akhirnya kedai nasi ayam ni jadi pilihan. Ini kali kedua munna makan kat kedai ni tapi cawangan kat melaka . 


Set untuk makan 3 orang


Air 3 layer tu memang munna suka sangat.....


Tauhu lembut sedap juga......


Ayam roasted 


Pai tee yang memang sedap.....

Alhamdulillah..... ok lah.... 

11 comments:

  1. lama dah tak gi CRSni.. pun yang kat rumah takderkan itu yang payahnyer..

    ReplyDelete
  2. sedapnya...hari2 makan gini kan best..heheh

    ReplyDelete
  3. Chiacken rice shop!aida pon suka jugak TCRS ni..tapi hubby tak suka pulak..so dah lama jugaklah aida tak makan kat situ..hehee

    ReplyDelete
  4. salam k.munna..
    TCRS mmg sedap.. nyum3..

    ReplyDelete
  5. chicken rice shop... dulu banyak iklan kan..

    ReplyDelete
  6. Magnificent beat ! I wish to apprentice while you amend your website, how could i subscribe for a blog site?
    The account helped me a acceptable deal. I had been tiny bit acquainted of this your broadcast provided bright clear concept

    Feel free to surf to my web page; six degrees ()

    ReplyDelete
  7. Munna, selamat berpuasa. Lama dah jengok...Moga Munna sentiasa berbahagia bersama keluarga dan anak2

    ReplyDelete
  8. tahu lembut tu feveret akak..sedapkan..

    ReplyDelete
  9. This site was... how do I say it? Relevant!! Finally I've
    found something which helped me. Cheers!


    Feel free to surf to my weblog: Indianapolis basement
    repair ()

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails